Samen sporten!

Daniel’s Gym maakt gebruik van gestandaardiseerde en uitdagende groepslesprogramma’s. Deze worden gekenmerkt door kwaliteit, passie voor het vak en plezier. Wil jij werken aan je conditie, figuur, balans of gewoon lekker bewegen? Daniel’s Gym heeft altijd wel een workout voor jou dankzij verschillende programma’s. Klik op een van de programma’s voor meer informatie.

Onze workouts zijn
Motiverend – samen trainen met een professionele coach inspireert.
Vernieuwend – het programma wordt iedere drie maanden vernieuwd.
Eenvoudig – iedereen kan meedoen.
Inspirerend – Geeft je nieuwe energie!!!

Power Body

 

Dit is een 45 minuten durende workout waarbij je je upperbody, of terwijl je bovenlichaam, traint. De oefeningen die hierin voor zullen komen zijn van de oude lessen Power Pump en ShaXe It.

Meer over Power Body

Triple f

 

Triple F staat voor fight, fit en fun! Triple F is een energieke, motiverende, uitdagende en verslavende trainingsbeleving! Gebaseerd op een combinatie van technieken uit verschillende vechtsporten. Kun jij jezelf moeilijk motiveren? En heb je vaak in de avond geen zin om alleen te gaan trainen? Wil je toch resultaat bereiken en in 60 minuten, moe maar voldaan, naar huis keren? Start dan met Triple f!

Meer over triple f

Triple F Kids

 

Samenwerking met teamgenoten, waarbij alle spiergroepen door middel van vechtsport-technieken worden getraind. Daarnaast werken de kinderen aan hun weerbaarheid en doorzettingsvermogen. We maken hierbij gebruik van elkaar, kracht, lenigheid, uithoudingsvermogen, coördinatie en snelheid. De trap- en stoottechnieken voeren we uit met speciale kussens. Respect staat bij ons hoog in het vaandel.

Meer over Triple F Kids

BB-training
(Billen-Benen)

 Dit is een les waarbij je je Billen en je Benen traint. Deze training duurt 30 minuten, met als afsluiter een buikspierkwartier. Je traint je totale body in 45 minuten. Een workout bestaat uit verschillende oefeningen. En conditionele oefeningen worden afgewisseld met krachtoefeningen.

Meer over BB-training

 Yoga

 

De stem van de coach en de klanken van de muziek nemen je mee, even weg van de drukte. Ontspanning en inspanning wisselen elkaar af. De yogaoefeningen hebben als doel de spieren sterker en langer te maken, maar geven je toch een ontspannen gevoel.

Meer over Yoga 

Kickboks Training

 

Nog steeds zijn er vooroordelen met betrekking tot het kickboksen. Het zou een agressieve mannensport zijn, veel blessures geven en verplicht sparren. Niets is minder waar. Gelukkig komt daar verandering in, nu dat vrouwen de sport ook ontdekken. Vaak in eerste plaats omdat een kickbokstraining een geweldige workout is: je traint namelijk je hele lichaam. En het is een van de efficiënte en praktische manieren om jezelf te leren verdedigen en tegelijkertijd fit en strak te worden.

Meer over Kickboks Training

Kickboksen Kids
8 t/m 11 jaar

 

In deze les leren kinderen spelenderwijs kennis maken met diverse boks technieken. Naast het leren van de stoot technieken wordt er aan verschillende algemene competenties gewerkt. Het is niet alleen boksen maar verdedigen, ontwijken en Cubaanse voetenwerk aan de les toegevoegd. Zo wordt er ook gewerkt aan concentratievermogen, conditie, sociale omgang in de les- en spelvormen, coördinatie en discipline.Meer over Kickboksen Kids

HIIT

 

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. De HIIT Groepstraining is een trainingsvorm waarin je kort en intensief traint, afgewisseld door korte rustmomenten. HIIT bevordert de conditie, glucose metabolisme en het verbetert de vetverbranding. Elke workout legt de nadruk op andere, zowel mentale als fysieke, aspecten. Ben je op zoek naar een workout waar je al je energie in kwijt kunt en waar weinig rustmomenten in voor komen? Dan is HIIT precies wat je zoekt. Met HIIT verbrand je méér vet in minder tijd.

Meer over HIIT

SG Synergy

 

Een circuit van oefeningen van cardio- tot kracht, van lichaamshouding tot flexibiliteit en van stabiliteit tot coördinatie en meer. Alle spiergroepen komen aan bod.
Als je van afwisseling houdt en niet snel verveeld wil raken dan is Small Group Training echt wat voor jou. De Small Group Trainingen zijn zo opgebouwd dat zowel beginners als gevorderden op hun eigen niveau kunnen deelnemen. Je werkt op een gezonde en efficiënte manier aan jouw conditie.

Meer over SG Synergy

SG Power Racks

 

Power Racks is voor iedereen die doelgericht wil werken aan het opbouwen van fysieke kracht. Tijdens de intensieve les wordt het maximale uit jezelf gehaald, maar jij bepaalt je eigen grenzen. Jong, oud, man, vrouw, beginner of gevorderd: iedereen in de groep werkt aan een eigen doelstelling.

Meer over SG Power Racks

Pilates

 

Pilates is een trainingsmethode waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. Het hele lichaam is betrokken bij deze les.

Meer over Pilates

Skifit / summerbody

 

Dit zijn seizoenslessen. Hierbij train je voor een fit ski-lijf of een mooie summerbody.

Meer over Seizoenslessen

Buikspierkwartier

 

Wil je een strakkere buik? Het Buikspierkwartier kan je hierbij helpen. Binnen een kwartier heb je je hele buik getraind. Het herhalen van deze workout zorgt voor het optimale resultaat!

Meer over Buikspierkwartier

More to come!

Top