Inlog Virtua Gym

SMALL GROUP TRAINING

Is Personal Training net een stapje te ver? Dan past Small Group Training wellicht beter bij jou. Met deze training sport je in een groep van maximaal 8 personen en ervaar je toch de motivatie en coaching die een Personal Trainer je kan bieden, maar ook de gezelligheid van trainen in groepsverband, waardoor de individuele kosten lager zijn. En wordt je gemotiveerd om maximaal resultaat uit je training te halen. Aandacht, resultaat en fun staan daarbij altijd centraal.
Het trainen in groepsverband, op een vast tijdstip en onder begeleiding van een personal trainer, is leuker en socialer en tevens een goede stok achter de deur. Zo sla je niet zomaar een training over.

Bij de Small Group Trainingen onderscheiden we Small Group Synrgy360 en Small Group Power Racks. De verschillen worden hieronder toegelicht.

SYNRGY360

Met het nieuwste SYNRGY360- systeem zijn we in staat om een inspirerende en uitdagende fitnesservaring te creëren die ideaal is voor een dynamische Small Group Training.
De SYNRGY Groepstraining geeft energie en motiveert vanwege de variatie door de bijna oneindig veel work-out mogelijkheden. Er is veel mogelijk: Van cardio- tot krachttraining, van lichaamshouding tot flexibiliteit en van stabiliteit tot coördinatie en meer. Alle spiergroepen komen aan bod.
Als je van afwisseling houdt en niet snel verveeld wil raken dan is Small Group Training echt wat voor jou.
De Small Group Trainingen zijn zo opgebouwd dat zowel beginners als gevorderden op hun eigen niveau kunnen deelnemen. Je werkt op een gezonde en efficiënte manier aan jouw conditie.

POWER RACKS

Bij krachttraining maak je de meeste progressie door progressief met zware compoundoefeningen te trainen. Twee van de belangrijkste compoundoefeningen, de squat en de bench press, zijn het veiligst uit te voeren in een power rack.
Met een power rack kan je een halterstang op de juiste hoogte instellen voor het uitvoeren van verschillende krachtoefeningen. Daarnaast kan je voor de veiligheid de zogenaamde ‘safety bars’, ‘spotters’ of ‘vangers’, instellen op de gewenste hoogte. Daarmee voorkom je dat de halterstang verder naar beneden zakt als het niet lukt om een herhaling af te maken. Zo kun je dus veilig squatten en bankdrukken, ook al train je alleen, zonder spotter.
Power Racks is voor iedereen die doelgericht wil werken aan het opbouwen van fysieke kracht. Tijdens de intensieve les wordt het maximale uit jezelf gehaald, maar jij bepaalt je eigen grenzen. Jong, oud, man, vrouw, beginner of gevorderd: iedereen in de groep werkt aan een eigen doelstelling.
Met Power Racks kan je jouw gehele lichaam trainen en is ideaal voor powerlifting, crossfit en bodybuilding waar ‘heavy’ de maatstaaf is.

Top